Tuesday, March 15, 2011

2002 оны 11-р сарын шүлгүүд

Миний амьдралыг мэдэх хүмүүс энэ үед хэнд ухаангүй дурласан байсныг мэдэж буй байх. Тэр доорх монологийг анх удаа энэ өдөр өгүүлж намайг гүн шоконд оруулж байв. Бүх шүлгээ эргээд харахад эхлээд дурлахдаа миний мэдэрч байсан бүх зүйл яг сүүлдээ миний бичсэнээр эргэдэг байсныг хараад их л эвгүй санагдсан. Магад түүнийгээ ухамсаргүйгээр мэдрээд эхнэрээ харж, дурлаж, хайрласан мөчөөсөө ганц хоёрхон шүлэг бичсэн байсан юм болов уу.

MONOLOGUES OF EXES - 3
Чиний яах нь хамаагүй, юу гэх чинь сонин биш
Чинийхээр биш минийхээр бүх зүйл байдгийг мэд
Би чамд хайртай, хайртай үгүй чинь хамаагүй
Би л хүслээ гүйцээвэл чинийх энд орон зай үгүй

Хайртай би чамд хайртай, хайртай
Хайртай учраас чамайг би ална, хайртай
Хаашаа ч надаас зугтах аргагүй, хайртай
Газрын гаваас ч чамайг олно, ална, хайртай

Өөр хүн лүү харвал нүдийг чинь сохлоно
Өврөө өөр хүнд нээвэл харах газар үлдээлгүй зодно
Чи л буруутайг ойлготол чинь чамайг хүлээнэ
Өөр хэнд ч чамайг өгөхгүй, ална
2002/11/7
УБ хот

Hounded
                I’m shrunk in the corner of my mental cell
Hounded
                I howl and whimper with tortured, muted gasps
Hounded
               I’m shaking inside my own skin – my prison
Hounded
               I’m floating out of it all… to only return to my body again

2002/11/7
УБ хот

AMEN
My body struggled to let some in, to let some out:
Struggle with the struggle, love versus hate,
Desire versus oblivion, mind versus heart.

My body rebelled in that struggle,
Emotions prevailing over mind,
The body overwhelming the spirit:
Battle lost, again and again.

The purging is over now.
My body rests.
Amen.
2002/11/7
УБ хот


ХАЙКУ

Хөлд нь салхи орсон миний сэтгэл холхино
Хөөрхий дээ
Надаас илүү цуцаж

***

Шинэхэн амраг хөх үлгэхэд
Хуучин амрагийн хэл загатнана
Горьджээ

***

Халуурч дэмийрсэн янаг шөнийн дараа
Хамаг дурсамжаа хагачиж хийсгэмээр ч
Хийсэх зүйл даан ч үгүй

***

Хуучин амрагаа өнөөдөр харлаа
Үнэхээр л хуучин юм
Үнэр нь ч арилчихаж
2002/11/7
УБ хот

put on a face

put on a face                      a brave face, a dead face put on a face and go. put on a face                       a kind face, a br...