Friday, May 27, 2011

Онол номер 12

Өчигдөр хэдэн зурагт хуудас хуйлав. Их энгийн, дэндүү энгийн ажил. Дөрвөн хүн надад тусласнаас хоёр нь аймаар гурилдсан. Уг нь тэр зурагт хуудсууд маш чухал, олон газарт очно гэж би хэлсэн ч, гурилдаж хайш яйш эвхэгдсэн баахан зурагт хуудастай болов. Гайхаж л суув. Ийм энгийн зүйл дээр өөрсдөө хүсч туслачаад ингэж гурилдана гэдэг эсвэл өөрийгөө хуурч байгаа, эсвэл үнэхээр чадахгүй байгаа л гэсэн үг. Эсвэл тоогоогүй. Миний онол номер 12: гурилдсанаас гурилдаагүй, бүр огт хийгээгүй нь дээр. Хэрэв ямар нэгэн зүйлийг барьж авч хийж л байгаа бол түүнийг 100%, эсвэл бүр 150% хийхээс нааш түүнийгээ чи өөрөө ч хийсэнд бүү тооц. Нэрийн хор. Ер нь хүмүүс юмыг их гурилддагийг нь би харсаар суудаг тул мэднэ. Өөрөө эргээд нэг харчих зүйлээ ч эргэж харалгүй баахан хэцүү юм надад өгдөг байлаа, манай туслах. "Эргээд өөрөө унших тийм хэцүү гэж үү?" гэж би шордоно. Өөрийнхөө хувьд бол би чадах зүйлээ л хийдэг. Хэцүү ч хичээгээд хийж чадах зүйлээ барьж авдаг. Чадахгүй зүйл дааж авсан бол мэддэг чаддаг хүнээс асууна, тодруулна, олйгохгүй байгаагаа хэлнэ. Яагаад ийм тиймийг нь заавал тодруулна. Тэгж байж л гурил биш зүйл гараас гарна. Дахин давтахад: ажил хийвэл дуустал нь, давс хийвэл уустал нь. Үгүй бол өөрийгөө хийсэн ч гээд яахав.

put on a face

put on a face                      a brave face, a dead face put on a face and go. put on a face                       a kind face, a br...